IN HET NIEUWS

Verschenen artikelen

Zaterdag 13 mei 2017 is ’t KOOR! te vinden op de jaarmarkt in ’s Graveland

Zaterdag 13 mei zal ’t KOOR! weer acte de présence geven op de jaarmarkt/braderie in ’s Graveland. U zult onze gewoonlijke loterij missen, maar we willen ons koor promoten op een andere wijze. Dit alles met het doel nieuwe koorleden te werven. Met name mannen kunnen we goed gebruiken, maar geldt dat niet voor elk koor?

• Er is een videopresentatie van ons koor in onze kraam.Afbeeldingsresultaat voor jaarmarkt 's graveland
  • Via de laptop laten we onze Youtube filmpjes zien/horen.
  • Muziekmappen liggen ter inzage om ons repertoire te bekijken.
  • Koorleden zijn aanwezig om uitleg te geven en U enthousiast te maken.
  • Onder het motto ‘kom hier je stem smeren’ en om de gezelligheid van onze club te onderstrepen, willen we U, geïnteresseerde voorbijganger, koffie/thee + wat lekkers aanbieden en de kinderen een glaasje ranja.
  • We hebben een competitie ‘wie heeft de langste adem’ en/of de ‘hardste stem’. Dit wordt met behulp van meetapparatuur bepaald en elk uur is er voor de winnaar een prijsje beschikbaar en een uitnodiging voor een proefrepetitie.
  • Voor de kleinsten is er een grabbelton, waar je gratis naar een cadeautje mag zoeken.

Dus breng een bezoekje aan onze kraam op 13 mei op de jaarmarkt in ’s Graveland.

Posted in algemeen nieuws
One thought on “Zaterdag 13 mei 2017 is ’t KOOR! te vinden op de jaarmarkt in ’s Graveland
  1. Ria Raven says:

Als het weer een beetje meehelpt wordt het vast weer een gezellige dag en wie weet kunnen we mannen verleiden om bij ’t KOOR! te komen zingen.

Comments are closed.