LID WORDEN

Documentatie en informatie

Welkom bij ‘t KOOR!

Leuk dat je interesse hebt in ons koor.

‘t KOOR! is met zo’n 55 leden een groot gemengd koor voor Hilversum, Wijdemeren en de regio. We oefenen op de donderdagavond van 19.45-22.00 uur in studio 4 van het Muziekcentrum van de Omroep, Heuvellaan 33 in Hilversum. Dat doen we onder leiding van Vladimir Pairel en pianiste Ludmila de Klerk.

Ons repertoire is veelzijdig en gevarieerd. We zingen musicial topics, medleys, popsongs, korte klassieke stukken en meer. Ieder seizoen hebben we weer een ander repertoire. Met Kerst hebben we een sfeervol kerstconcert dat in een kerk in Kortenhoef wordt uitgevoerd.

We zijn een vereniging waarbij gezelligheid en vriendschap hoog in het vaandel staan, maar waar we ook hard werken om ons zangniveau te verbeteren. Je bent van harte welkom en je ”koor-buddy” staat al klaar om je verder wegwijs te maken tijdens de repetities.

Aarzel niet en meld je meteen aan door een mailtje aan EzendamAlwy@gmail.com.

Je kunt vier opeenvolgende repetities op proef meezingen. Neem vooraf contact op via ezendamalwy@gmail.com.

Wij zorgen er dan voor dat er een gastenmap voor je klaar ligt.

Het lidmaatschap kost m.i.v. 2023 € 75,- per kwartaal. Bij aanvang van het lidmaatschap is eenmalig € 25,- inschrijfgeld verschuldigd.