OVER ONS

Over 't KOOR!

sponsorkliks-promo

Wie zijn wij?

Een gemengd koor (SATB) met ca. 55 leden uit de gemeente Wijdemeren, Hilversum en omliggende plaatsen.

Ons repertoire bestaat uit musicial- en filmmuziek, evergreens en populaire muziek. Ook een klassiek stuk wordt niet geschuwd. De muzikale leiding is in handen van de zeer energieke en bevlogen dirigent Vladimir Pairel en wij worden begeleid door een professionele pianiste, Ludmila de Klerk.

Wij repeteren op de donderdagavond van 19.45-22.00 uur in studio 4 van het Muziekcentrum van de Omroep, Heuvellaan 33 in Hilversum. Dit is eveneens de thuisbasis van het Groot Omroepkoor.

Wij houden van gezelligheid, maar zien koorzang daarnaast ook als een teamsport en het lidmaatschap is voor ons dus niet vrijblijvend. Bij onze concerten/optredens zoeken wij graag de samenwerking met een orkest, een combo, solisten of een ander koor.

Het lidmaatschap kost € 75,- per kwartaal. Bij aanvang van het lidmaatschap is eenmalig € 25,- inschrijfgeld verschuldigd. Geïnteresseerden kunnen vier opeenvolgende repetities op proef meezingen. Neem vooraf contact op via ezendamalwy@gmail.com. Wij zorgen er dan voor dat er een gastenmap klaar ligt.

Wees niet bang! Iedereen kan zingen, ook al kan je geen noot lezen. Dankzij de begeleiding door onze dirigent en pianiste, met daarnaast de steun van zo’n 75 enthousiaste medekoorleden komt iedereen al gauw tot muzikale bloei.

Hoort, zegt het voort ...

Wij willen graag laten horen wat wij tijdens de repetities hebben geleerd. Wilt u ’t KOOR! uitnodigen om (een deel van) een programma te verzorgen? Neem dan contact op via ezendamalwy@gmail.com.