Mededelingen ’t KOOR! 5 juni 2017 – jaargang 2016-2017 – nr. 35

Hard gewerkt aan ‘A night like this’ (het begint te komen) en het repertoire voor 17 juni verder doorgezongen.
Met 8 en 15 juni nog twee repetities te gaan voor het optreden in de Meenthof. Dit betekent dat we er echt met z’n allen hard aan moeten trekken en dat thuisstudie dringend gewenst is. Advies van Vladimir: maak bij de repetities opnames met iPhone of anderszins, zodat je in de auto, in de tuin, in bad, in de hangmat, op de camping of waar dan ook kunt oefenen.
Nog even om het geheugen op te frissen: als er in de tekst oh staat, wordt dit als oo gezongen. Staat er oo dan zingen we dit als oe.

Lief en leed
Onze voorzitter en bas Jan Stuijver kampte met een pijnlijke ontsteking aan zijn voet, maar is gelukkig weer aan de beterende hand. Hetzelfde geldt voor Anneke Reijn (alt), die was geveld door een fikse longontsteking.
Wij hopen Anneke en Jan snel weer bij de repetities te zien.
Voorts bereikte ons het slechte nieuws dat Carla Steenkamer (sopraan) een ernstig fietsongeluk heeft gehad en ten gevolge daarvan momenteel in het UMC in slaap wordt gehouden vanwege hersenkneuzingen. Wij wensen Carla en uiteraard ook Deus veel sterkte in deze zware en onzekere tijden en houden jullie uiteraard op de hoogte van de ontwikkelingen.

Volgende repetities
We gaan donderdag weer verder met ‘A night like this’ en het repertoire voor 17 juni. Onderstaand nog een keer de nummers die we dan in principe gaan zingen, zodat iedereen zijn map in orde kan maken. Vladimir kan hier nog wijzigingen in aanbrengen.
 Andrew Lloyd Webber: A Concert Celebration
 Ave Verum Corpus
 Can You Feel The Love Tonight
 Bridge Over Troubled Water
 The Long Day Closes
 Miss Saigon
 Porgy and Bess
 Rhytm of Life
 Mamma Mia!
 Beauty and the Beast
 Dream A Little Dream
 Mag ik dan bij jou
 Gabriella’s Song
Optreden braderie de Meenthof – zaterdag 17 juni – 11.30-12.45 uur

Van de Kledingcommissie ontvingen wij de volgende informatie.
Het thema is wit/spijker met een oranje accessoire, waarbij iedereen zelf mag bedenken hoe hij/zij dit toe gaat passen.
Bovenkant: mag met korte mouw.
Onderkant: dames morgen onder rok/jurk blote benen. Heren spijkerbroek of witte broek; geen korte broek.
Schoenkeuze is vrij. Zwarte map.
De heren kunnen eventueel als oranje accessoire de stropdas van de KNVB gebruiken die zij ooit hebben ontvangen en die losjes gedragen kan worden. Wanneer je deze stropdas nog niet hebt, kun je deze a.s. donderdag in de pauze bij Mirjam Schütz ophalen.
Gekke dingen zoals petjes, grote oranje zonnebrillen etc. zijn niet geschikt voor deze gelegenheid.
In de volgende Mededelingen meer informatie van Hans en Marjan, optredenscoördinatie.

Een aantal leden heeft zich helaas moeten afmelden voor de Meenthof, t.w.
Sopranen : Anne Boshuizen, Margaretha Dorland, Maria van Eeden, Mirjam van Eek-Beenen, Corry Goedemans, Leonie Haselager, Ada Schouten en Irena de Zoete
Alten : Martha Boelhouwer, Ingrid Dreier, Marion van ’t Klooster, Ria Raven, Anneke Reijn en Judith Voorn.
Tenoren : Adri Goedemans
Bassen : Joost Graat
Blijven er toch bijna 60 over om er een mooi concert in – voor velen – eigen dorp van te maken 
Bestuursvergadering
Het bestuur is op 22 mei jl. voor het eerst in de nieuwe samenstelling in vergadering bijeen geweest en heeft daarbij de volgende taakverdeling vastgesteld.
Voorzitter : Jan Stuijver
Secretaris : Herma Hoveling
Penningmeester : Deus Steenkamer
2de Penningmeester : Corry Goedemans
Algemeen bestuurslid : Jeanette van Velzen
Corry neemt daarnaast samen met Ria Raven de PR voor haar rekening. Jeanette gaat zich inzetten voor de sponsoring en de activiteiten.
Afwezigheidsregistratie
Afwezigheid bij repetities en/of optredens moeten worden doorgegeven aan Ria Raven. Ria wil eventuele afmeldingen bij voorkeur via WhatsApp of email ontvangen (riaraven@outlook.com). Alleen in noodgevallen via haar mobiel 06-18 41 01 42.
N.B.
Bij afmeldingen per mail wordt de ontvangst hiervan niet meer door Ria bevestigd. Bij afmeldingen via WhatsApp kun je zelf checken of het bericht is gelezen (er verschijnen dan twee blauwe √-tjes).

Agenda
Zaterdag 17 juni – 11.30-12.45 uur – Optreden braderie (de Meenthof – Kortenhoef)
Donderdag 20 juli – laatste repetitie voor de zomervakantie / afsluitende borrel
Donderdag 31 augustus – eerste repetitie na de zomervakantie