Mededelingen ’t KOOR! 18 mei 2017 – jaargang 2016-2017 – nr. 34

Voor de pauze gewerkt aan ‘A night like this’ en na de pauze het repertoire voor de Meenthof t/m Miss Saigon doorgezongen met hier en daar een ‘reparatie’.
Maak a.u.b. aantekeningen van de aanwijzingen van Vladimir, zodat dit een volgende keer niet weer herhaald hoeft te worden. Het helpt echt!
Bladmuziek
Compliment aan bibliothecaris Jan, die iedereen weer van de nieuwe bladmuziek heeft voorzien. De omvangrijke Grease-medley volgt nog.

Rinske bedankt mede namens haar man Nol ’t KOOR! voor de kaart en bloemenhulde, die zij ter gelegenheid van hun 50-jarig huwelijk hebben ontvangen.
Lededelingen
Annebeth (alt) en Eline (sopraan) zijn na 2x ‘proeven’ al zo enthousiast, dat ze lid willen worden en de administratieve handelingen hiervoor zijn in gang gezet.
Voorts mochten we afgelopen donderdag nog een Joke als gast bij de alten verwelkomen.

Volgende repetitie
Op donderdag 25 mei helaas weer geen repetitie; deze keer vanwege de Hemelvaart. Op donderdag 1 juni – het wordt bijna traditie – worden de heren wederom om 19.00 uur uitgenodigd.
We gaan verder met ‘A night like this’ en het repertoire voor ons optreden in de Meenthof (17/6). Onderstaand nogmaals de nummers die we daar in principe gaan zingen, zodat iedereen dit op 1 juni in de map kan hebben. Vladimir kan hier nog wijzigingen in aanbrengen.
 Andrew Lloyd Webber: A Concert Celebration
 Ave Verum Corpus
 Can You Feel The Love Tonight
 Bridge Over Troubled Water
 The Long Day Closes
 Miss Saigon
 Porgy and Bess
 Rhytm of Life
 Mamma Mia!
 Beauty and the Beast
 Dream A Little Dream
 Mag ik dan bij jou
 Gabriella’s Song

Huiswerk
Alle nummers die hierboven staan. Het zijn nog maar 3 repetities tot aan het Meenthofconcert.

Afwezigheidsregistratie
Afwezigheid bij repetities en/of optredens moeten worden doorgegeven aan Ria Raven. Ria wil eventuele afmeldingen bij voorkeur via WhatsApp of email ontvangen (riaraven@outlook.com). Alleen in noodgevallen via haar mobiel 06-18 41 01 42.

Donderdag 25 mei (Hemelvaartsdag) – geen repetitie
Donderdag 1 juni – 19.00 uur mannen aanwezig
Zaterdag 17 juni – 11.30-12.45 uur – Optreden braderie (de Meenthof – Kortenhoef)
Donderdag 20 juli – laatste repetitie voor de zomervakantie