Mededelingen ’t KOOR! 11 mei 2017 – jaargang 2016-2017 – nr. 33

Na twee weken ‘vrij’ konden we meteen aan de bak met het nieuwe ‘A night like this’ van Caro Emerald. Pittig stuk qua tekst en ritme. Het helpt echt om hierbij – met potlood – de aanwijzingen van Vladimir te noteren. Na de pauze Miss Saigon en Porgy and Bess en de repetitie vloog voorbij.
Over Porgy and Bess gesproken ….. als iedereen op de laatste pagina van de bladmuziek onderaan ‘EINDE’ zet, voorkomt dit onnodig de bladzijde omslaan.
Met Annebeth (alt), Eline (sopraan) en Ro-i (tenor) hadden we maar liefst 3 jeugdige gasten. De eerste keer was goed bevallen en wij hopen dat ze uiteindelijk lid willen worden.

Repetitie donderdag 18 mei
Op donderdag 18 mei worden de mannen wederom om 19.00 uur verwacht. Dat Vladimir deze mogelijkheid biedt, stellen wij zeer op prijs en wij hopen dan ook dat zoveel mogelijk heren aanwezig kunnen zijn. De dames sluiten weer om 19.45 uur aan.
We gaan verder met ‘A night like this’ en het repertoire voor ons optreden in de Meenthof (17/6). Dit zijn in principe de nummers die we in de Antoniushof hebben gezongen (zie onder) + de Rhytm of Life. Vladimir kan hier nog wijzigingen in aanbrengen.
 Andrew Lloyd Webber: A Concert Celebration
 Ave Verum Corpus
 Can You Feel The Love Tonight
 Bridge Over Troubled Water
 The Long Day Closes
 Miss Saigon
 Porgy and Bess
 Rhytm of Life
 Mamma Mia!
 Beauty and the Beast
 Dream A Little Dream
 Mag ik dan bij jou
 Gabriella’s Song

Huiswerk
Eigenlijk alle nummers die hierboven staan, waarbij het een paar keer luisteren al helpt om de repetities efficiënter te laten verlopen. Het zijn nog maar 4 repetities tot aan het Meenthofconcert.

Braderie ’s-Graveland – zaterdag 13 mei
Zaterdag jl. een gezellige dag op de braderie in ’s-Graveland gehad, waarbij we ’t KOOR! weer goed op de kaart hebben gezet. Of alle promotie iets oplevert, zal de toekomst leren. Alle leden die de kraam hebben ‘bemenst’, baksels hebben aangeleverd en/of prijzen voor de grabbelton, nogmaals heel hartelijk dank! En uiteraard Marjan Koster voor haar gastvrijheid en heerlijke soep  Verderop een kleine impressie van deze geslaagde dag.

Afwezigheidsregistratie
Afwezigheid bij repetities en/of optredens moeten worden doorgegeven aan Ria Raven. Ria wil eventuele afmeldingen bij voorkeur via WhatsApp of email ontvangen (riaraven@outlook.com). Alleen in noodgevallen via haar mobiel 06-18 41 01 42.

Donderdag 18 mei – 19.00 uur mannen aanwezig
Donderdag 25 mei (Hemelvaartsdag) – geen repetitie
Zaterdag 17 juni – 11.30-12.45 uur – Optreden braderie (de Meenthof – Kortenhoef)
Donderdag 20 juli – laatste repetitie voor de zomervakantie